Glimmer Princess
aku sayang hang ONIMUSHA..
Monday, January 16, 2012 12:40 AM | 0 comments


hey ..
ade perkara burok yg telah berlaku pada 15/01/12 a.k.a smlm ..
hummm .
aku na ceta psl mybestiee a.k.a my ummi <3
onimusha..

semalam ktowng reronda kt tmn sinar mentari 2..
lepas tu aku n ummi naek moto ..
lepas tu dkt kg.Haji Ngah tu fyna bawak moto .
n then kitowng jatoh kt stu .
ya allah . tuhan saja tawu perasaan aku time tu .
jatoh2 tu aku ta pkir sal aku dh !
dok nmpak ummi dok ckp saket2 jeh..
aku pown na angkt umi ..
angkt2 pala dy...
ya allah!!!
darah !
ketaq weyh..
sumpah sedih tngok dy saket..
n then ktowng hantaq dy balik umah dy ..
balik tu dy mmg dalam keadaan yg sngt trok ..
dy dh lembik dh..
mungkin darah kua bnyk sngt ..
takod tngok keadaan dy ..
kami ta mmpu na buad ap2..
just mmpu brdoa time tu..
naseb time tu ad norence,suha,zira n abi..
sedih tngok kwn dlm keadaan cmtu ..
sumpah dalam hidup aku ta pnh jdi cmtu.
first time tngok darah kua dri kepala dpn mata !
mcm na menitis jha air mata aku dpn tu ..
lepas ayah dy dh bawak dy pegy hospital..
baru lha aku rsa saked kt kaki aku .
hummm .
first time dlm hdup aku ..
aku jatoh ta nanges !
sblom ni if atoh skit pown dh nanges...
ni kn pulak jatoh terseret ..
alhamdulillah aku ta trok ..
sumpah risaw sngt2 pasal ummi ..
kepala umi kena jahit..
ya allah sakitnyaa ]':
ptg jpg ktowng na pegy lawat ummi .
kmi syg ummi sngt2..

suha,zira,syiera,juha,abi,ikhwan,norence.. n laen2..
kmi rsawkn ummi .
sngt22 !

hope cepat sembuh ye Nur Afina bt Rosili <3


OLD | NEW